Barion Pixel
hu
Termék/Kategoriák

Segítség

Üdvözöljük a webáruházunk Segítség menüpontjában! Itt találhatók hasznos információk és válaszok a leggyakrabban felmerülő kérdésekre. Ha további segítségre van szüksége, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és szívesen segítünk.

  1. Rendelési folyamat:

    • Hogyan rendelhetek a webáruházban?
    • Regisztrációval vagy regisztráció nélkül.  
    • Hogyan ellenőrizhetem a rendelésem állapotát?
    • automatikus üzenet érkezik a megrendelésünk állapotáról. 
    • Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
    • A szakker.hu@gmail.com  email címre írásban várjuk a kért módosítást, rendelésszám megjelölésével. 
  2. Szállítás és szállítási díjak:

  3. Fizetési lehetőségek:

    • Milyen fizetési módszerek állnak rendelkezésemre? Banki átutalás, Barion bankkártyás fizetés, Otp Simplepay bankkártyás fizetés, utánvétel.
    • Biztonságos-e online fizetni a webáruházban? Igen.
    • Hogyan működik a visszatérítés és a garancia? A visszatérítés mindig a termék visszaérkezése után a  bevizsgálást követően történik, amelyet az ügyfél kérésének megfelelően térítünk vissza. 
    •   A garancia a gyártó által előírt általános garanciát jelenti, amelyet a szakker.hu webáruház által tud érvényesíteni a vásárló, hibás termék esetén valamelyik ügyfélszolgálati elérhetőségünkön kell felvenni a kapcsolatot velünk. 

Reméljük, hogy ezek az információk segítenek Önnek a webáruházunk használatában. Ha bármilyen további kérdése van, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy válaszoljon az Ön kérdéseire és nyújtson segítséget.

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
94.74%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) Szakker.hu részt vesz az Árukereső Megbízható Bolt Programjában.